Benitorekin

Noizbehinka nere lanbide honek aukera politak ematen dizkit. Aste honetan Orion izan naiz nire gazteetako idolo batekin: Benito Lertxundirekin.  Loiolako La Sallen Patxi Ezkiaga poetak euskera irakasten zigunean bere kantak jartzen zizkigun. Kitarrarekin sasi-ikasi nuen lehenengo punteoetako bat bere abestietako batena zen eta bere kantetan entzun nituen lehendabizikoz “fereka” “murgildu” edo “emankor” bezalako hitzak. Benitorenak izan ziren euskeraz entzun nituen lehenengo poesiak eta pasa den azteazkenean, euskarazko klase horiek eta 30 urte beranduago, niretzat ikonoa zena aurrean izan eta berarekin hitzegiteko aukera izan nuen.

Berak ez zeukan batere presarik. Nik bai eta -amorruz- nahi baino lehen moztu behar izan nuen solasaldia. Eta oraindik amorru gehiagorekin Athletic-aren gorabeherak zirela eta minutu eta hamabost segunduko bideoa egin behar nuela agindu zidatenean. Gehiagorako ematen zuen elkarrizketak.  Eitb.com-eko lankideen laguntzari  esker -eta osorik ez dagoen arren- zeuek baloratuko duzue.

Hemen duzue esteka.

Acerca de JUAN CARLOS ETXEBERRIA

Periodista vasco. Trabajo actualmente en los servicios informativos de Euskal Telebista (ETB) elaborando reportajes para los informativos Gaur Egun y Teleberri
Esta entrada fue publicada en Mis reportajes en ETB, Tonterias importantes y etiquetada , , . Guarda el enlace permanente.

Responder

